מתגעגעים לחו"ל? הנה קפיצה קטנה לאיטליה: המונולוג של יוסי לוי

בשיתוף תנועת דרכנו

30.12.2020 / 12:53

גם אתם ביליתם יותר מדי זמן בבית בשנה האחרונה? יוסי לוי סידר לכם סיבוב בכפרים ציוריים באיטליה. ומה הקשר לראש הממשלה שלנו? צפו במונולוג המלא מתוך "כיכר סחריר" בדמוקרטTV

המונולוג של יוסי לוי בתוכנית "כיכר סחריר" של דמוקרטTV והפעם - בניחוח איטלקי, ניחוח של כפר ציורי וקטן בסיציליה בשם קורליאונה. ארץ הולדתה של המאפיה הסיציליאנית אשר נודעה לשמצה.

רק בעלי דמיון פרוע ימצאו דמיון כלשהו בין האי הגדול בים התיכון ובין איזו מדינה קטנה בים התיכון. למי שנדהם מהחשיפה האחרונה בתכנית "עובדה" יש כנראה בעיית זיכרון קשה. שיטות המאפיה נודעו כבר לפני שנים, כאשר חוקרים פרטיים נשלחו לרגל אחרי חוקרי המשטרה של הנאשם בפלילים.

גם ריגול אחר שופטים, הטרדת עדים ואפילו איומים, הכפשות וחיפוש חומרים על תובעים. עורכת הדין ליאת בן ארי, לדוגמה, מסתובבת מאובטחת בדיוק כמו בכל מאפיה משובחת. כבר לפני חודשים רבים נחשף בעיתון "הארץ" כי צדיק קטן בשם רפי ויצמן אסף חומרים על יריביו הפוליטיים של הנאשם.

והיכן מצא פינה חמה ושולחן קטן? במשרדו של עמית חדד, עורך דינו של הנאשם. ומה עשו עם המידע ראש התביעה, היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה? נאדה.

הפרסום האחרון ב"עובדה" אינו מזיק לנאשם. להיפך, בדיוק כמו בקרב עבריינים, כל זמן שלא נתפס האקדח המעשן בידיו - זה רק מאדיר את שמם. בכל פעם נחשפת חתיכת פאזל קטנה לתצרף של תמונה גדולה - תמונה של מאפיה במלוא הדרה. מערכת שלמה שמופעלת, מתוזמרת, ממש ה"קוזה נוסטרה" בכל הדרה - עם קורליאונה במרכזה.

צפו במונולוג המלא מתוך התוכנית

בשיתוף תנועת דרכנו
  • עוד באותו נושא:
  • דרכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully