עונת הדיגיטל של דמוקרטTV יוצאת לדרך ויש לכם כרטיסים לשורה הראשונה

בשיתוף תנועת דרכנו

19.1.2021 / 12:57

בדמוקרטTV מעלים הילוך ומציגים את עונת הדיגיטל: תכנים חדשים, פורמטים מקוריים, יוצרי תוכן מסקרנים והמון הפתעות. תכני האקטואליה והחדשות הרעידו את עולם העיתונות בחודשים האחרונים, עם חשיפות, סקופים ותקשורת עצמאית וחופשית ועכשיו הגיע הזמן להרחיב את הפעילות

בכל שבוע יעלו בפלטפורמות של דמוקרטTV כ-45 דקות מקוריות של תוכן ויראלי חדש, אז אל תשכחו לעשות סאבסקרייב בערוץ היוטיוב (ולהפעיל את הפעמון כדי להיות הראשונים לצפות), לייק ו-Follow בפייסבוק וכמובן - לעקוב אחרינו באינסטגרם ובטוויטר.

עונת הדיגיטל החלה - והיא תהיה חמה מתמיד! מי איתנו?

ישראל פריי, הכתב הפוליטי החם של השנה האחרונה, יוצא לחקור את מצב הכלכלה הישראלית בפורמט קומי מקורי בשם "כלכלת ישראל".

המצב בישראל של 2021 לא קל, וישראל פריי שוקל הסבת מקצוע. לכן, הוא יוצא בכל פרק לפגוש בעלי מקצוע מעניינים שאולי יסכימו לתת לו עבודה ולחנוך אותו למקצוע החדש - החל מעבודה באתר בנייה, דרך מפעל שוקולד טבעוני ועד מטפל בספארי. ההרפתקאות שישראל עובר הן לא רק חומר קומי טהור, הן גם שיעור לחיים (עבורו) והצצה מרתקת למקצועות וענפים שלא תמיד מקבלים את החשיפה הראויה להם.

הרודנים הגדולים בהיסטוריה החליטו להגיע לאולפני דמוקרטTV ולענות על השאלות הכי קשות. מה סטאלין חושב על חופש העיתונות. האם צ'אושסקו מכבד את מערכת המשפט. למה מוסוליני רוצה לפזר הפגנות? ואיך קסטרו ניגש לראיון ממלכתי? סדרת הפרקים הראשונה של "סליחה, אני רודן" מציגה סאטירה נשכנית ורלוונטית עד כאב, והרודנים הבאים כבר מתקשרים למערכת ודורשים להופיע גם - צפו להופעות אורח של סדאם חוסיין, רג'פ ארדואן, ועוד רבים ואולי טובים.

שלומי לקאו, דוראל סיון ומריסה בראוור הם יוצרי תוכן עצמאיים, שחולקים עם צופי דמוקרטTV הצצה בלעדית לעולם המרתק שלהם, בסדרות וולוגים שמציגות את ישראל דרך עיניהם של צעירי המדינה שחיים בפריפריה ומתחבטים בשאלות הרות גורל כמו למי להצביע, איך מתמודדים עם המציאות המורכבת של 2021, איך זה להיות עולה חדשה, ואיפה לעזאזל מוצאים את החומוס הכי טוב בישראל?

אלו רק חלק מהתכנים החדשים של דמוקרטTV, יש עוד המון על האש, ובכל שבוע יעלו בפלטפורמות של דמוקרטTV כ-45 דקות מקוריות של תוכן ויראלי חדש. המשיכו לעקוב ונתראה!

בשיתוף תנועת דרכנו
  • עוד באותו נושא:
  • דרכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully