נשים מנהיגות: מהדורה מיוחדת של דמוקרטTV לקראת יום האישה הבינלאומי

בשיתוף תנועת דרכנו

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 17:59

בחברה, בכלכלה, בתקשורת, בפוליטיקה, במגזר הציבורי: מה חושבות המנהיגות של היום על העתיד? טל שניידר וגדי סוקניק יגישו מהדורה מיוחדת ליום האישה בדמוקרטTV - זמן טוב להיזכר בכמה אורחות חשובות שהגיעו לתכנית בעבר

ערוץ דמוקרטTV ישדר הערב (ראשון) מהדורה מיוחדת לקראת יום האישה הבינלאומי, עם שלל האורחות והמגישים המיוחדים טל שניידר וגדי סוקניק. הצטרפו כדי להגיב ולשתף. ביחד נחזיר את האידיאולוגיה לתקשורת הישראלית! אפשר לצפות ביוטיוב, בפייסבוק ובטוויטר.

ובינתיים, בואו ניזכר ברגעים המעניינים ובראיונות עומק שנערכו עם האורחות שלנו הערב:

חברת הכנסת מרב מיכאלי התמודדה לראשות מפלגת העבודה ולקחה את כל הקופה, בראיון ללוסי אהריש ולדמוקרטTV היא עונה על כל השאלות הקשות: מה היא חושבת על הניסיון להחיות את המפלגה, מה היא חושבת על עמיר פרץ ואיציק שמולי, האם היא דיברה עם שמולי בזמן האחרון ומה הדברים שלא עושים לה טוב בעבודתה כפוליטיקאית? צפו בראיון עם לוסי אהריש:

שרת העלייה והקליטה, ח"כ פנינה תמנו שטה עוסקת בהעלאת יהודים מכל תפוצות העולם למדינת ישראל. היישר מאדיס אבבה, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה פינתה זמן לראיון עם לוסי אהריש על מבצע העלאת יהודי אתיופיה שנשארו מאחור במחנות. צפו:

ד"ר דליה דורנר התארחה בתכנית "רשות הציבור" בה אתם, הצופים והצופות, מראיינים את האורחים באולפן. צפו בתכנית והכירו את סיפור חייה המרתק של שופטת בית המשפט העליון בדימוס:

בשיתוף תנועת דרכנו
  • עוד באותו נושא:
  • דרכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully