"רבע מחברי הכנסת - נשים - ומאוד קשה לשנות את זה"

בשיתוף תנועת דרכנו

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 15:08

צפו במהדורה מיוחדת של דמוקרטTV ליום האישה: בישראל, לצערנו, עדיין אין מספיק נשים מנהיגות - אבל עד שיהיו, נשים במרכז את אלה שממשיכות לעשות עבור העתיד הזה. מהדורה בסימן מנהיגות נשית, ואל תשכחו לעקוב אחרינו, כי יש עוד הרבה תכנים אידיאולוגיים ומעניינים בדרך

צמד המגישים שלנו, טל שניידר וגדי סוקניק, אירחו כמה מהמנהיגות המובילות במגזר הציבורי של ישראל: שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה, יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר, מנכ"לית טחינת "אל ארז" ג'וליה זהר, מועמדת מפלגת "עם שלם" הילה חסן-לפקוביץ ומנכ"לית "נבחרות" אסתי שושן ונגידת בנק ישראל לשעבר וסגנית הנשיא למחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה, פרופ' קרנית פלוג. צפו:

איפה האינטרס הנשי החברתי פוגש את ההסכם עם איראן? ריאיון מקיף עם יו"ר מפלגת העבודה חברת הכנסת מרב מיכאלי:

בחירות חמישיות או מעבר לליכוד? ריאיון עם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה. בו היא עונה: היכן פגשה את העשייה המגדרית, מה החקיקה בה היא מתגאה ביותר ומה נראה ממפלגת כחול-לבן אחרי הבחירות?

אפשר כבר היום לבטל את בג"צ: שופטת ביהמ"ש בדימוס ד"ר דליה דורנר בריאיון מיוחד על מנהיגות נשית וחקיקה שוויונית, מגיבה לקריאות מפלגות הימין לבטל את כוחו של בג"צ וחושבת שהדרך להציל את הדמוקרטיה היא לגרום לצעירים לקרוא יותר עיתונים. צפו:

פרופ' קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר וסגנית הנשיא למחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה, על כלכלת ישראל בתקופת הקורונה, החיובי והשלילי בטרנדים הכלכליים הנוכחיים - ואיך נראה העתיד הכלכלי של ישראל?

הפרנסה תגיע רק מאלוהים: אחרי שתמכה בקהילה הלהט"בית בחברה הערבית וסבלה מנידויים וחרמות, אשת העסקים ג'וליה זהר - בעלי טחינת "אל-ארז" ויו"ר קרן "מסירה" - לא מצטערת ולא מפחדת, ובעיקר מלאת תקווה לעתיד.

הקול שלהן חשוב - שיחה על ההשפעה הנשית בקהילה החרדית, ובמרכזה השאלות - למה נשים חרדיות יכולות להשפיע רק מתוך מפלגות חרדיות? ולמה מפלגות חרדיות הן המקום האחרון בו יכולות נשים חרדיות להשפיע? מועמדת "עם שלם" הילה חסן לפקוביץ ומייסדת עמותת "נבחרות" אסתי שושן על הפרדוקס הנשי בקהילה החרדית - והקול הנשי החרדי העולה.

בשיתוף תנועת דרכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully